Доставка

  • К р а ї н - в и р о б н и к і в

    108

  • В л а с н и х   р е с т о р а н і в

    6

  • В и н   н а   п о л и ц я х

    3,500

  • C п і в р о б і т н и к і в

    762

  • Д о м е й н і в   Б у р г у н д і ї

    67

ПРО КОМПАНІЮ GOODWINE

goodwine не завжди був таким, яким він є зараз. І він точно не буде таким завжди.

goodwine marketplace

THE FIRST
ONE

bilding

У 2007 році goodwine був великим, настільки великим, що став найбільшим спеціалізованим магазином вина та міцного у Європі. Тоді в залі висів лічильник, який фіксував кількість пляшок у магазині — він стабільно нараховував до 100 000.

Змінили правила гри

Ми починали з формату cash&carry з фокусом на справедливу вартість. Вирішили не обмежувати себе в обсягах і почали привозити вино просто від виробників, фурами та контейнерами. Довго шукали своїх виноробів, знайомилися з ними особисто, змагалися за топових. Це дозволило змінити правила гри в Україні та формувати ціни, вдвічі нижчі ринкових.

goodwine marketplace
goodwine marketplace
goodwine marketplace
goodwine marketplace
goodwine marketplace
goodwine marketplace
goodwine marketplace
goodwine marketplace

THE NEW
ONE

У 2012 році ми переїхали та виросли. Адреса нашого магазину змінилася лише на одну літеру, проте його площа стала вдвічі більшою

bilding

Міжнародна
нагорода

Історія про нагороду починається з історії про людей: у березні 2012-го ми познайомилися зі швейцарським бюро Schweitzer Project, яке спеціалізується на ритейл-дизайні. А вже за пів року відкрився новий goodwine. Відкрився й майже одразу став Кращим проєктом року в номінації Food and Supermarket Design of the Year за версією британського видання Retail Week. Для України це було щось нове.

Більше, ніж магазин

У флагманському goodwine продукти зайняли половину всієї площі. Поряд із відділами вина, кімнатою selective wines та бібліотекою віскі, з’явилися відділи бакалії, свіжих овочів та фруктів, риби, м’яса, гастрономії, молочних продуктів, відділ флористики та аксесуарів для дому. А також — пекарня Bakehouse, кав’ярня Yellow Place, ресторани Lucky, Chief’s Table та 101 Wine Bar, суші-бар Shima, школа сомельє.

Гості почали приходити не тільки за покупками, а й за емоціями: тут і обід, і зустріч, і нетворкінг, і можливість просто посидіти за келихом вина. goodwine став ширшим за поняття «магазин».

goodwine marketplace
goodwine marketplace
goodwine marketplace
goodwine marketplace
goodwine marketplace
goodwine marketplace
goodwine marketplace
goodwine marketplace
goodwine marketplace

Що робить нас
собою?

Бажання бути іншими: розвивати локальне фермерство, привозити в Україну здорові продукти з усього світу, сприяти розвитку гастрономічної культури.

Ми знайомимося особисто з фермерами із Перу, Нової Зеландії, Італії, США, перевіряємо сертифікацію та запроваджуємо її у нас.

Робимо важливе

Для нас важливе походження продуктів, тому ми знаходимо виробників, які створюють натуральні та органічні продукти. Моцарела ді Буффала, дикий лосось з Аляски, італійські трюфелі, оливкові олії, французьке борошно та японська матча — який би продукт не претендував на полицю у goodwine, він має відповідати одному критерію. Ми продаємо лише те, що готові їсти самі та давати своїм дітям.

Українські фермери

Деякі українські фермери готові вести господарство за європейськими стандартами, а ми їх у цьому підтримуємо. Вони запроваджують органічні стандарти, інколи ми разом розробляємо та вирощуємо безпечні продукти спеціально для goodwine. Головне для цих фермерів — не обсяги, а смак і якість кожного продукту. Ми знайшли десятки таких господарств, побували на виробництвах, а тепер на наших полицях є локальні продукти, які вважаємо найкращими в Україні.

ГОЛОВНА
ЦІННІСТЬ

Не нормативи роблять goodwine goodwine’ом, а люди: співробітники, партнери, винороби, фермери. Мрійники, фанати своєї справи, відчайдухи, які не бояться викликів. Люди — наша головна цінність.

НАШІ МАГАЗИНИ

КІЛЬКА СЛІВ ВІД CEO

man

Єдиний сенс нашого життя в цьому світі — це відчуття щастя від спільної та індивідуальної творчості. У цьому я й бачу місію нашої компанії.

Володимир Шаповалов

Співзасновник, генеральний директор

man

Краще бути іншим, ніж бути краще. Ймовірно, мій головний принцип у бізнесі.

Дмитро Кримський

Співзасновник